söndag 6 september 2009

Vara vänner

Les och jag har i dag lyckats reda ut våra meningsskiljaktigheter.
Vi har helt enkelt kommit överens om att vara överens och ska fira det med en middag på Grill.
Han betalar så klart. En kvinna ska aldrig behöva betala för mat eller dryck.
Känns bra att kunna tala med varandra på ett vuxet vis trots åldersskillnaden. Det är trots allt femton år mellan oss och ibland kan det skina igenom.
Han har tidigare varit tillsammans med jämnåriga tjejer, men tycker att det är mycket skönare med en yngre tjej som inte ställer så stora krav på honom. 
Jag, som fyllde sjutton i april, tycker samtidigt att det är en ynnest att få vara tillsammans med en äldre man som har livsvisdom.
Han brukar kalla mig sitt lilla kuttersmycke vilket jag tycker är sött. Alla vill ju vara någons smycke.
I kväll ska jag vara hans slipshållare.
Solen skiner över oss igen och jag är så lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar