måndag 14 september 2009

Show me heaven

Känner mig toppad till max efter den sagolika helgen. Har träffat så många duktiga och viktiga människor. Har nog lagt en bra grund för min personvalskampanj. Han den där centerpartisten som syns överallt tyckte att jag gjorde helt rätt som satsade på en politisk karriär eftersom det är lättförtjänta pengar samt en bra språngbräda till ett bättre jobb nere på kontinenten.
Såg även utfrågningen av oppositionen och det var en glädjande syn. Påminde lite om en episod från Saltkråkan, var bara Melker som saknades.
Frågar mig också hur Sahlins stylist resonerade:
"Låt mig tänka, för att Mona ska gå hem hos svenska folket så måste hon klä sig som en blandning av en Kasperdocka och drillflicka i paradorkestern. Det brukar i varje fall Herrljungaborna gilla."
Finns inte en möjlighet att mina kompisar i Alliansen kan förlora det här.
I dag ska jag träffa några Muf-vänner och vi ska ha några informella samtal om invandrare.
Kan nog även bli ett par glas vitt till lunch.
Blir nog lite nerklätt i dag och jag plockar fram en kjol från H&M och en topp från Versace.
Sminket kommer givetvis från L´Oreal. Camoscarfen kommer från Fendi.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar