onsdag 16 september 2009

Hit me baby one more time

Vilken trasig individ vi stöttade i dag. Tidigare har jag nämnt Kappahl-klänningen, men nu visade det sig att Hilja även använde smink från H&M – DERAS EGET MÄRKE. Helt avskyvärt och hon kommer att sluta ute i Rotebro om det fortsätter så här. Kan bli tal om att köra en "konfrontation" så att hon kan ta sig ur lågbudgetmissbruket. 
Har annars läst Anna Ankas lilla insändare om svenska pappor och jag säger bara tack Anna.
Vi tjejer vill inte ha någon man som passar upp oss med mat, tvättning och blöjbyten.
Nä, vi vill ha en man som går vidare i karriären så att vi tjejer kan få det vi pekar på och skryta för våra väninnor om hur lyckad vår alldeles egna silverrygg är. 
Vem man är och vad man blir avgörs främst av den man lever ihop med och familjens efternamn. För som kvinna kan du bara bli lyckad om du har en ståtlig man vid din sida.
Ska nu ta en sväng till reklambyrån och elda på AD:n. Fattar inte att sådana där klipp-och-klistra-killar kan tjäna över 30 000 i månaden. Helt sjukt.
Har på mig en solhatt som jag köpte i Cannes och mina skinny fit. Toppas med en slit och släng piké från Lacoste.
Bis bald!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar