tisdag 29 september 2009

Beds are burning

Jobbar sjukt mycket nu och det är förklaringen till ebben i bloggandet. Nog för att bloggandet är ett viktigt jobb så måste jag sålla bland uppdragen ibland. Just nu prioriterar jag möten och nätverkande. Fick ett mejl från Hilja och hon undrar vad som gäller på modefronten i höst. Vill ju hjälpa den lilla tösen, så här kommer ett snabbt svar skjutet direkt från höften.
Jag brukar säga att från och med oktober är det ok med hatt och huvudbonad igen. Nedpackandet av huvudbonader sker som bekant direkt efter hattparaden på Täby galopps vårpremiär.
Själv har jag inhandlat en liten kreation som för tankarna till Anne på Grönkulla och Pulp Fiction. Från och med den 1 oktober är ok att bära den i publika sammanhang.
Nu ska jag gå igenom veckans möten i plenisalen. Ska få lite inspiration inför den tuffa hösten som väntar. Ska även sätta ihop en spellista med vår landsfaders favoriter – Da Buzz.
Man kan alltid lita på en människa som gillar sån musik.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar