onsdag 30 september 2009

Electric

Ibland känns det som om man behöver stoppa fingrarna i två hål i väggen för att ladda kroppen med kraft igen. Just nu har jag lite svårt att få energin att räcka till alla måsten. Min terapeut säger att jag måste varva ned och kanske minska mitt alkoholintag eftersom det lätt kan sluta med panikångest. Förstår inte hur den ekvationen går ihop, för en stor del av mitt jobb innebär drinkar och vitvinsdrickande. Ska nog byta terapeut, för jag måste jobba med någon som vet vad det innebär att vara karriärist i Stockholms innerstad.
En rolig grej som hände i går var att P3 Populär ringde och de vill att jag ska tala om höstens hattmode i radion. Just nu har jag ingen lucka i agendan men det kanske går att pressa in i slutet av nästa vecka.
Den här veckan fastar jag eftersom det är dags att plåta lite portfoliobilder om ett par veckor.
Det jag tillåts "äta" är Redbull, vatten och Alsaceviner. Brukar innebära att jag tappar 3 kilo på 5 dagar vilket är marvellous.
Nu dags för ett Powerwalksmöte med Diva, det blir svängen runt Djurgårdsbrunnskanalen.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar