fredag 11 september 2009

Heavens on fire

Hej alla följare.
Upplever just nu en omvälvande tid. Min kompis Hilja har precis fått barn och jag har varit henne nära för att stötta. Pappan till barnet har valt att gå vidare i livet eftersom han "inte vill förlora sin ekonomiska frihet". Jag förstår honom, har svårt att se att jag skulle ge upp mitt shopping- och modeintresse för att uppfostra och stötta ett nytt liv. Hilja har det dock lite tuffare. Hon ska inte amma barnet för att hon inte vill slita på sina bröst som är hennes främsta investering. En utsliten hylla kan göra att jakten på en ny försörjare blir väldigt torftig. 
Som om inte detta var nog i mitt stressiga liv så har jag nu en gång för alla bestämt mig för att satsa mot Riksdagen 2010. Kommer inom kort lansera min personvalskampanj och startskottet kommer att ske genom ett stort sponsorkalas på Sturecompagniet.
I kväll blir det drinkar och dans hela natten lång.
Nu ska jag ta igen mig framför tv:n.
Küß meine lieblings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar