söndag 20 september 2009

Run to the hills

I dag blev det en sväng till Rosendahl med min nyvunna centervän innan det var dags att rösta i kyrkovalet. Känns mycket viktigt att högern blir starka i vårt andliga rum. Är ganska övertygad om att gud är moderat eftersom det endast är mannen som ska tala i församlingen. Tror och hoppas att det även är så i familjen Reinfeldt. Mannen vet alltid bäst, titta bara i bolagsstyrelserna i våra fina svenska företag. Som politiker hoppas jag att jag får chansen att lyda talmannen en dag.
Söta Jennisen mejlar:
Min pojkvän Umberto tycker det är jobbigt med mitt bloggande. Han gillar inte alla killarnas kommentarer och tycker att bloggandet tar för mycket av vår mystid. Hur har du och Lester det?
Kramisen

Mitt svar: Hej Jennisen. Svårt att svara på din fråga eftersom jag inte vet vad Umberto jobbar med. Är han framgångsrik så tycker jag att du ska lyda hans minsta vink. Jag fogar mig oftast till det Les tycker eftersom han tjänar bra och kommer från en fin familj.
Küß

Nu ska jag titta lite på min satc-box, de flickorna vet verkligen vad som är viktigt i livet.
Ho ho Jimmy Choo

1 kommentar:

  1. Tjing Bodil!

    Även om du har en fullspäckad agenda tar jag mig fräckheten och ber om din expertis. Solen har slutat lysa vid min sida. Min bättre hälft har tyvärr gått och blivit min sämre. Hur sparkar jag en kollega från tjänsten som livskamrat utan att gå lottlös ur fissionen? Hans nätverk är obetalbart.

    Love

    SvaraRadera