söndag 6 september 2009

Ömhetsbevis

Kvällens middag var så lyckad. Maten och vinet var en ren njutning. Dessutom hade Les skrivit en dikt till mig som jag bara måste dela med mig av:
"Kärlek och hat är som två lejon som aldrig får mat.
Men kärlek och hat kan vara början på något helt underbart.
Kom tillbaks den här världen är så underbar."
Han är såååå otroligt poetisk och romantisk.
Inte konstigt att jag är kär i denna sjukt talangfulla och intelligenta man.
Jag hade på mig mina nya stövlar samt en kort kjol från Helmut Lang. Toppen kom från Whyred. Fick många beundrande blickar från övriga gäster och jag kunde se att Les var stolt som en tupp.
Under middagen blev det mycket prat om politik och vi njöt av Monas förtroendetapp. Men frågar ni mig så är det inte konstigt att folk inte litar på henne.
För hur kan man lita på en människa som bor i förorten samt gillar Toblerone och Springsteen.
Näää, nu är det stil och skattesänkningar som råder. Inte Finlandsfärja, Ellos-jeans och bostadsbidrag.
Måste nu sova för i morgon har jag en väldigt tuff arbetsdag framför mig:
10.00 Frukost på Anglais med min assistent Diva.
13.00 Lunchintervju med Resumé.
15.30 Ta en drink med tjejerna på Sturehof.
16.30 Fota nya pressbilder för sajten.
18.30 Muf-möte på Berns.
Pust, blir en riktig pärs men jag ska nog palla med det.
Det kostar verkligen på att vara en working class hero.
Ciao mina lieblings


1 kommentar: