onsdag 23 september 2009

The lady in red

Vilken dag. Landade i Bryssel tiiiiiidigt i morse och har nu fått en guidad tur i parlamentet. Har träffat många goda Muf-vänner från förr. Bland andra K och M som bjöd mig på vin och shots när jag som vilsen fjortonåring besökte ett Muf-möte för första gången. I eftermiddag ska jag tala på ett seminarium om kvinnlig företagsamhet. Har på mig en röd klänning från Chanel som jag hittade på auktionen i går. Jag är sanslöst snygg om jag får säga det själv.
Måste dock berätta vad jag fick uppleva i går.
Vi modebloggare brukar kalla en person som bär kläder från Cubus, Haléns, Lindex och Kappahl på en och samma gång för en "Tannenbaum". I går fick jag uppleva min första när en medelålders kvinna gled fram i denna kreation utanför Sturegallerian (Av alla ställen?).
Var som att se en Finlandsfärja driven på Kölnisch Wasser.
Nu ska jag jobba vidare.
Küß

2 kommentarer:

  1. Ni är inte kloka =)
    Föräldrarna till den trasiga individen *lol*

    SvaraRadera
  2. Hur är shoppingläget i Bryssel?
    Har hört att det bara är massa downmarket prêt à porter?

    Cazandra, 4 år.

    SvaraRadera