lördag 5 september 2009

Ett snyggare Sverige

Är helt utpumpad efter trafikkaos och NK-shopping.
Hittade mina lårhöga stövlar som dock får vänta på sin premiär eftersom jag inte orka festa i kväll – Dixie och några andra tjejer skulle till Hells Kitchen men jag passar.
Måste vara pigg i morgon då jag och Les ska ta en fika och tala ut om våra problem.
Vi pratade i dag och jag tror nog att vi kommer att fortsätta att vara ett par. JFK och Jackie O hade ju oxå sin stormar så vi är i gott sällskap.
Såg att sjukvården ska spara i finanskrisens spår. Detta tycker jag är jättebra och många människor kommer att få chansen att skaffa sig nya karriärer och snyggare kläder. De lär då kunna tjäna mer pengar och förhoppningsvis kunna byta ut sina gula Blend mot Gauloises. Ett snyggare Sverige är under uppbyggnad och det är tack vare Alliansen.
Blev dock något oroad när min skolkamrat från Louisiana Fairfax university, arbetsmarknadsminister Littorin, ville skjuta till 17 miljarder till långtidssjukskrivna. Förstår inte vad det ska vara bra för. De sjukskrivna kan väl be deras familjer om pengar, precis som alla vi andra gör. 
Nu ska ladda min kropp med lite sömn.
Sov sött lieblings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar