måndag 7 september 2009

En sjukt tuff arbetsdag har äntligen hittat hem.
Kan tänka mig att en barnmorska ibland kan vara i närheten av den stress som jag har upplevt i dag. Men jag tror att det mesta som jag tog tag i blev lyckosamt.
Rasade ihop i soffan när jag kom hem till lägenheten. Är hungrig men jag ska bara ta ett par glas vatten innan jag går och lägger mig.
Försöker inte äta något efter klockan 18 eftersom det lätt kan omvandlas till fettvalkar.
När jag bodde hemma så fick jag ofta en förmaning av min far när jag var och rotade i skafferiet efter någon nattmacka: "Booodil, drick två glas vatten och gå och lägg dig."
Han är bara för härlig som bryr sig så mycket om mig.
Fick ett mejl från sööööta Becka:
hej bodil. är vanlig tjej på femton vårar som bor i vasastan. jag tycker att du är så söt och skriver jätte fint!!! nu undrar jag vad du tycker om kissie? är du avundsjuk på henne eller? KRAMIZAR becka 

Mitt svar: Hej Becka.
Kul att du mejlar mig och att du följer min blogg. Jag är absolut inte avundsjuk på Kissie utan tycker att det är kul när unga tjejer följer mitt exempel och tar för sig på nätet. Dessvärre tror jag att hon endast är en dagslända på grund av att hon inte har så mycket livsvisdom att komma med. Hon är väldigt naiv som tror att utseendet är allt. Hon har glömt att börd är minst lika viktigt. Hon kommer troligen att vara bortglömd om ett par veckor. Om du själv har planer på att börja blogga så delar jag gärna med mig av min erfarenhet. Har lyckats tjäna ansenliga summor på mitt skrivande och mina modetips. Vad heter du efternamn och vem är din pappa?
Puss lilla du/Din vän Bodil
P.S. Kolla in NK-trends höstkollektion  – finns urmycket snyggt

Älskade läsare, det är alltid kul att få mejl så tveka inte att höra av er om ni vill ha tips eller stöttning. Kommer förresten att anordna en frukost-workshop i höst för unga tjejer som behöver vägledning i livet. Information om anmälning kommer senare.
Tschüß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar