fredag 18 september 2009

True Romance

Oj oj, blev en lång arbetsdag i går. Kom inte hem från Teatergrillen förrän halv två i natt så i dag är jag lite trögstartad. Fick många goda råd av Kasper, så nu känner jag mig lite mer säker på det som jag behöver göra. 
Les och jag ska i kväll bara rå om oss själva. Det blir lätt att man glömmer bort varandra när man är mitt i karriären. Les har jobbat otroligt hårt de senaste veckorna med att utveckla en kombinerad poker och erotiksajt och han hoppas kunna lansera den i mitten av nästa vecka.
Mina tjejkompisar tycker det är lite konstigt att min kille sysslar med erotisk underhållning på nätet, men jag ser inget fel med det.
Tjejerna som jobbar för honom tjänar bra med pengar och gör något som de tycker är roligt. Själv skulle jag dock aldrig låta mig förnedras på det sättet.
Såg i tidningen att Sahlin kritiseras för sin privatresa till något kalas, men jag tycker att hon gjorde helt rätt. Livet är för kort för att man ska ta hänsyn till miljö och ideologi. 
Det viktiga är att man utstrålar positivism och spetskompetens.
Snart kommer min hemhjälp Nadja, så jag måste nu plocka fram lite kläder som hon ska få tvätta åt mig. Känns härligt att kunna erbjuda en människa ett meningsfullt arbetet mitt i denna tuffa lågkonjunktur. Utan mig så skulle hon inte kunna köpa kläder till sina barn, att jag har den makten över henne inspirerar mig något oerhört.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar