lördag 12 september 2009

I have a dream

Mitt mål med politiken är att svenskarna ska bli noggrannare med sin klädsel samt lite mer egoistiska i det vardagliga livet.
Tycker inte att vi har råd att bry oss om våra medmänniskor längre utan vi måste bli bättre på att sätta oss själva i det främsta rummet. Var. Eviga. Dag.
Se varje timme som en tävling och skaffa dig en coachstab (terapeut, personlig tränare, mentor, barista och frisör) som kan toppa dig inför varje etapp.
Livet är ingen lek utan en kamp PÅ LIV OCH DÖD.
Särskilt i Stockholm vet vi nyttan av att gå och prata om våra dejtingproblem och njuta av en decent latte.
Nu ska jag få resten av svenska folket att förstå det som är viktigt i livet.
På måndag blir det världspremiär för min kampanjaffisch på bloggen.
Ska nu festa vidare, var bara hem för att gå på toa och kunde inte låta min Mac från Macforum vara panelhöna. Går förresten aldrig på offentliga toaletter.
I kväll har jag på mig en tuggknut från Gucci och ett glatt humör.
Puss mina lieblings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar