onsdag 9 september 2009

Grönt är skönt

Höjd inkomstskatt, ny förmögenhetsskatt och skatt på exklusiva fastigheter krävs för att klara jobben, välfärden och kvaliteten i skolan och vården, menar Socialdemokraterna.
Vilket skitsnack säger jag.
Vi som har lyckats ta oss upp eller fötts långt ifrån den grå massan ska inte straffas och föda de mindre bemedlade.
Det ska inte finnas livbåtar för alla utan några måste sjunka när skeppet kapsejsar.
Vi som har livbåtar kan då bygga upp ett starkare samhälle med bättre människor.
I dag ska jag ta det lite lugnt. Försöker alltid vara ledig minst 4 dagar i veckan för att klara av mitt tuffa arbete.
Kan bli en shoppingtur, behöver lite nytt till helgens begivenheter.
Kan även bli tal om en drink med Dixie eller Bimbo.
Bimbo har dock blivit lite sur på mig eftersom jag klagat på hennes näsa.
Är ju ganska billigt att fixa sånt nuförtiden och jag tycker att hon ska slå till.
Kan ju inte vara skoj för henne att se annorlunda ut. Vi tjejer har mycket roligare om vi ser likadana ut.
I dag bär jag ett par Levis Skinny fit och en top som jag köpte i New York.
Älskar namnet skinny fit, känner mig så sjuuuukt smal när jag bär dem. Det är en härlig känsla.
Bis später och tänk på vad ni äter mina lieblings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar