torsdag 10 september 2009

Are you talking to me

Regeringen vill sänka lönerna för låglönearbetarna.
Som jag ser det ger den ekvationen enbart vinnare.
Arbetarna tvingas att arbeta fler timmar för att ha råd med sin bostadsrätt i Råcksta, det blir billigare för oss med pressade tidsscheman att anlita städhjälp och låglönepatrasket kommer dessutom inte att synas lika ofta i krogsvängen eftersom de måste jobba mer vilket ger en snyggare publik runt om i krogstockholm.
Tack för det mina kära alliansvänner.
I dag fastnade jag även framför den oerhört ambitiösa sajten Manolo som bland annat tipsade mig om att färgen kamel är det som gäller i höst. 
Var inne på att köpa en Armanitrenchcoat i dromedarrandigt eller alpackerutigt till Les i namnsdagspresent, men nu kommer jag att gå all in på kamel. Tack för det Manolo.
Kul att se att det även finns män som prioriterar stil före personlig utveckling.
Det ska jag tipsa min modeterapeut om!
Bis morgens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar