onsdag 6 januari 2010

Devils right hand

Puh, äntligen är helgerna så gott som över.
Har varit sjuuukt stressigt men det har varit svårt att fokusera på politiken under ledigheten.
Nyårsfesten med muffare var inte så lyckad. De små makakerna kan inte riktigt mäta sig med Schlingmann & co vad gäller manlighet och makt så jag konverserade artigt med de små hannarna utan att lämna ut något nummer.
Min mor är lite besviken på att jag har tagit fars parti i skilsmässan – far som för övrigt har hittat ett nytt smycke som kan pryda hans sida.
Aida 22 år är min nya bonusmamma och hon är mycket vacker och väluppfostrad.
Hon pratar inte utan att ha blivit tilltalad och hon äter så gott som ingenting.
Just dessa saker hade min mor problem med, så jag tror att far har hittat rätt.
Vad gäller mors upprördhet så svarar jag så här på hennes påhopp:
”Far gav mig mitt namn och det kan du aldrig övertrumfa.”
Har dock inte missat debatten om vargjakten och från min personvalskampanj så gör jag följande uttalande:
Finns det varg i våra skogar och vita och vackra farbröder som är beredda att döda dessa för att kunna ge sina kvinnor en vacker vintermössa så är jag positivt inställd till jakt.
Just med tanke väderleken så kommer vargmössor bli ett välkommet inslag i alla vackra kvinnors walking closet.
Fram för fler djurpälsar och troféer i Stockholms innerstad.
Vi måste visa världen att svenskar vet vad god smak är och att vi är en framstående ras/art som inte räds att döda några lägre stående varelser.

Kommer nu att öka bloggtempot under detta valår. Kvällspressen har även erbjudit mig en roll som modeconsigliere – ska därför träffa min lilla flinga på Amaranten i kväll.
Lär dock inte bli något eftersom han har fått bitchtits.
Küß




2 kommentarer:

  1. hej bodil

    har nu följt din väg in i vårt fina parti härifrån bryssel. Tror att du skulle kunna göra mycket för min egen lilla organisation, Sven-Israeliska vänskapsförbundet. Vi kämpar för rätten att bygga fina bostäder på fin mark där det just nu finns en gamla masa muggiga olivträd etc. intresserad? Mvh Gunnar H

    SvaraRadera
  2. Hej Gunnar H. Kul att du gillar min blogg.
    Olivträd eller ej, jag stödjer de israeliska ambitionerna på grund av deras större modemedvetenhet. Palestinierna är ofta slafsigt klädda när de uppträder i diverse nyhetsprogram och så kan vi inte ha det.
    Israel kan nog lära dessa modestörda individer det mesta om stil och klass.
    Liebe dich/Bodil

    SvaraRadera