måndag 18 januari 2010

Kokomo

Glädjen står högt i taket. En älskad följare har skickat ett vykort till mig från fjärran öster.
Blir själv väldigt sugen på att åka i väg till varmare breddgrader när det är så sjuuuukt stressigt på hemmaplan.
Politikerbloggen hörde av sig tidigare i dag och bad mig blogga från veckan i Visby, men det känns lite avlägset just nu.
Funderar dock på att samla ihop lite bra individer med stil och klass för att hjälpa alla de behövande i Tahiti.
Mitt upprop sker under ”PR-konsulter utan gränsers”-flagg och Johan af Donner har utsetts till president.
Dessutom ryktas det att stjärnmäklare Fredrik Eklund ska dra ihop ett ”Mäklare utan gränser” som ska hjälpa FN med att bygga upp bostadsmarknader i oroshärdar.
Nu måste jag iväg och träna, küß küß



1 kommentar:

  1. Hurra vilka fina idéer! Jag ska prata med min vinimporterande make, Gottfrid, att genast skeppa över några lådor Château Pétrus till Tahiti. Det sägs ju att vattnet är så dåligt där. Nu får de något gott att dricka! Sedan får man ju hoppas att tahitianerna förstår att det inte passar sig att äta kokosnötter till detta prestigevin.
    /Agnes von und zu Arschloch

    SvaraRadera