torsdag 14 januari 2010

The one and only

Äääntligen får Sveriges Jackie O den uppmärksamhet hon förtjänar i modebranschen.
Filippa R ska nämligen inviga Stockholms modevecka som startar 1 februari.
Var ett tag lite orolig för att hon skulle ruttna bort i de grå landstingskorridorerna, men nu skiner solen på denna vackra kvinna igen.
Gjorde tjolahoppsasteg hela Grev Turegatan fram när jag nåddes av den glada nyheten.
Hoppas att hennes vackra silverrygg också besöker evenemanget.
I dag har jag haft fullt upp och nätverkat så gott som hela dagen.
F och jag hann bland annat med en fika på Chokladkoppen.
Han var lite bekymrad över att Maud väljer att semestra när hon kunde ha fått mycket kameratid tack vare Saabs jordfästning.
Förstår hans oro, men Maud vet så klart vad som är bäst för Sverige. Se bara på chefsförhandlare Jöran som är en riktig flockledare. Han går verkligen genom rutan och får oss svenskar att känna stolthet och patriotism.
Eller som min beundrare skriver i sitt sms:
I’m alive
For the first time in my life
I just know that I’m alive
I wanna dance the night away
I’m alive
I’ll always be there by your side
I just know that I’m alive
This is the feeling of my life
I’m alive

Han är nästan lika bra med ord som min Amaranten-flirt.
Schlaf schön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar