måndag 25 januari 2010

Here comes the sun

Efter moln och mörker så känner jag mig på gång igen.
I helgen träffade jag en fantastisk man på – håll i er – söder.
Han gav mig en kram som var full med energi och jag fick hopp om livet igen.
M pratade mest om surdegar och sitt barn vilket var lite befriande.
Men jag tror nog att han blev lite begeistrad av mitt ljuva sällskap.
Några orosmoln har dock tornat upp sig. Min pappa har investerat mina pengar i Ericsson-aktier och deras rapport gjorde mig lite rädd. Under det sista kvartalet 2009 gjorde de bara 6,7 miljarder i vinst. Det är skrämmande uselt och jag hoppas verkligen att deras lata ingenjörer får betala med sina jobb. Trots den värsta krisen sedan 30-talet så sitter de och spelar ms röj på arbetstid och riskerar mina surt investerade pengar.
Äckligt är bara förnamnet.
I dag har jag haft utvecklingssamtal med Wilma och jag tror att hon är nere på jorden igen.
Klädde mig därför ganska strikt så det var min powerdress från Gucci som fick tala.
Därefter blev det en powerwalk runt kungliga Djurgården. Såg bland andra klassförrädaren EvS.
Nu ska jag en sväng på Sturehof!
Küß

2 kommentarer: