tisdag 12 januari 2010

Too shy

Det går lite trögt att komma igång efter helgerna. Tycker att det syns hos våra älskade Fredrik & Filippa också. De har inte fått fart efter frosseriet utan lever i en undanskymd tillvaro för tillfället.
Tråkigt tycker jag eftersom deras air behövs i offentligheten så att alla svenskar får något att sträva efter igen.
Min lilla Wilma har klurat en del på sistone och bestämt att vi måste ta till krafttag mot näthatet. Mitt initiativ blir att sätta samman ett dreamteam av modebloggare som går in i studion för att spela in en ny version av ”We are the world”.
De som jag tänker kontakta är Bellis, Kenzis, Moogis, Miigis, Kissies, Aantis och Gunnar Hökmark.
Tänkte att Höken skulle ikläda sig Lionel Richies roll i vår ensemble.
Gunnar är också en välklädd och modig man som inte räds några fega anonyma hatare.
Funderar också på att kontakta Anna Maria Corazza Bildt eftersom hon visade prov på en vass pipa i sitt samarbete med Eddie Oliva.
Jag tror att vi vackra människor måste sluta oss samman för att kunna trycka tillbaka jantefolkets avundsjuka.
Det är vårt största ansvar inför kommande generationer.
Nu är det dags för arbetsfrukost på Tysta Marie.
Küß meine lieblings

2 kommentarer:

  1. Angående Gunnar H.
    Trots att du är moderat måste du väl visa lite hänsyn till de lidande i de ockuperade områdena. Hade inte Din Gunnar och hans vänner i Knesset blockerat allt kanske åtminstone Dressman tagit in sig på marknaden. Och Ellos. Eller de kanske redan har det? Vet du nåt? /Nasrallah

    SvaraRadera
  2. Hej lilla du.
    I mitt Gaza och Västbanken så ska alla viktiga modekedjor få plats.
    Dior, Versace, Boss och Gucci skulle bilda centralt mittfält på den viktigaste shoppinggatan.
    Ellos och Dressmann kan hålla sig till de sluskiga norra delarna av Tulegatan.
    Küß/din Bodil

    SvaraRadera