torsdag 28 januari 2010

När vindarna viskar mitt namn

Veckan börjar så smått lida mot sitt slut och jag gör bokslut kring lunch i morgon.
Tycker att jag äntligen har fått fäste igen och nu börjar även stakåkningen som ska ta mig till Riksdagen ge lite utdelning.
Rivstartar morgondagen med ett frukostmöte med AA, Wilma och några högre moderatpolitiker.
Enligt rykten kan till och med Filippa R vara aktuell som frukostdejt.
Blir nervös bara jag tänker på det.
J a g och F i l i p p a vid s a m m a f r u k o s t b o r d - sjuuuuuuuukt häftigt.
Annars är jag lite fascinerad över att en silverryggarnas silverrygg har gripits misstänkt för övergrepp.
En sådan vacker karl kan inte vara skyldig och om han är det så bör han frias på grund av sin position i samhället. Hoppas verkligen att Leif Silbersky tar sig an fallet.
Helgen ser ut att bli ganska lugn:
Ska möta Hilja för en After Work i morgon och kanske ska vi gå vidare till Ambassadeur.
På lördag blir det vitvinsbrunch på Elverket med mina gamla klassisar och sedan kan det bli Hotellet på kvällen.
Söndagen lutar åt middag på Teatergrillen och drink på Café Opera.
Nu ska jag ta ett bad och njuta av bomberna från Lush som går att köpa för 59 kronor vid kungliga Kungsgatan.
Küß bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar