fredag 29 januari 2010

Brown eyed girl

Åh, herregud. Fick avbryta after worken på grund av mina ögon har blivit igenmurade.
Troligtvis kan det bero på att tabletterna och vinet inte är ett samstämmigt piano. Känner mig även lite suddig och omoralisk. Är nu hemma för att sminka till det lite så att jag kan fortsätta mitt arbete.
Filippa R dök inte upp i morse utan vi fick njuta av vackra medelålders män i stället.
Nu måste jag rusa för fram till 19 kostar ett glas vin bara 78 kr.
Küß menie lieblings!

2 kommentarer:

  1. Du säjer dig vara överklass och allt vad det är och sen springer du tassarna av dig för att hinna till happy hour på krogen.
    Vi genomskådar dina lögner lika enkelt som Hökmark läser lusen av Maj Wechselmann i en Mellanösterndebatt.

    SvaraRadera
  2. förstår inte varför mitt namn ska behöva dras ner i denna solkiga byk. Lussan borde skaffa nåt eget att skriva om. med moderathälsningar/ Gunnar "Ariel" Hökmark

    SvaraRadera