onsdag 20 januari 2010

Wild horses

Jag känner mig fri,
så fri man kan bli.
I ett land,
där åsikt kontrolleras.
Jag skäms inte för att jag är vacker.
Jag tycker att det är kul med stil och vill att andra uppskattar mig för min renhet och klass.
Just nu är det dock lite uppförsbacke i min framgångsfabrik.
Mitt lilla tidsfördriv har slutat att höra av sig vilket har gjort mig lite stukad.
Dessutom har kvällspressen valt en annan samarbetspartner och jag blev inte bjuden på Mufs champagnegalopp som gick av stapeln i går.
Wilma har bett om att få en månadslön och min KBT-kvinna anser att jag ska dra ned på alkoholkonsumtionen.
Min mor har gjorts gravid av en okänd betäckare och Les har setts stå tätt omslingrad med en känd modebloggare.
Ska nu öppna en lätt Riesling och kanske smyger jag ned på The Lab lite senare.
Küß

1 kommentar:

  1. gå av stapeln gör bara båtar och brädarbetare, kära bodil. du som moderat borde ju åtminstone kunna stava. inte som nån sjavigt klädd typ i gaza. sk'ms, tamefan!!!! Det här ser inte bra ut om du vill representera vårt parti, Gunnar H

    SvaraRadera