onsdag 27 januari 2010

I can´t drive 65

Säga vad man vill om Mona Sahlin, men hon har ett fantastiskt radioutseende.
Lyssnade på debatten i dag och jag tycker nog att förortstanten var snäppet vassare än vår vackra landsfader.
Dagen har annars var något stressig och jag har bland annat varit en sväng till Millesgården för ett spännande möte.
Blev dock lite åksjuk på vägen dit och det kan ha berott på att jag hade tagit lite för många Ephedra till frukost.
Kör denna vecka förbränning vilket gör att jag äter efedrin- och koffeintabletter och jag hoppas att jag kan tappa två-tre kilo.
Dejten på Diplomat var sagolikt lyckad och jag klackade hem kring 03.00 i morse.
Mötet med föreningen blev också vägvinnande. Vi har bytt städbolag och höjt arvodena för styrelseledamöterna. Som suppleant kommer jag tjäna 25 000 i månaden vilket bör ses som skäligt.
Nu ska jag ta en powerwalk längs Strandvägen och Nybrogatan.
Küß lieblings

3 kommentarer:

  1. Trots att du är åksjuk så är du så snygg Bodil! Hur lyckas du?

    SvaraRadera
  2. Kan gissa att det är den där nedrans wonderbaumen som fått dig kräksjuk. Varför är det taxichaufförer som propsar på att ha de där eländiga granarna kvar trots att tjugondagknut var för längesedan?

    SvaraRadera
  3. Tack för omtanken. Jesus älskar er! Küß/Bodil

    SvaraRadera