fredag 22 januari 2010

Piece of my heart


Fredagkväll och jag väntar på att Hilja och hennes lilla Kevin ska komma förbi. Vi ska titta på tv, dricka vin och prata om män. Hilja jagar fortfarande en försörjare och har precis lagt in nya implantat. I går konfronterade jag Les angående hans flirt, men det visade sig att han har flyttat ihop med en undersköterska. De träffades via facebook och har nu tagit ett lån för att köpa en lägenhet tillsammans. Jag blir äcklad av det hela och vill straffa dem på något vis. Jag vill också ta ett lån och fläta samman min ekonomi med en vacker man. Det är min rätt som kvinna! Annars blir jag lite orolig över att Mona visar lite känsla på stil och klass. Hennes Louis Vuitton-väska är bara för läcker. Vill ha vill ha! Den kan nog ge bidragsdemokraterna ett par extra stolar i plenisalen. Nu ska jag dricka lite limoncello. Bis bald lieblings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar