måndag 11 januari 2010

Bootylicious


Full fart framåt – håll tätt bakåt!
Det är arbetslinjen det.
Vår älskade Eddie Unsgaard har via FB talat ur skägget och berättat vad vi ska ha dåligt klädda nysvenskar till. Tror att detta kommer att ge en skjuts uppåt i opinionsmätningarna.
Var faktiskt på tiden att någon i partiet satte ned foten och stakade ut riktningen med hela armen. Han kan faktiskt blomma ut till vår Pia Kjaersgaard.
Annars har jag rivstartat med en arbetsfrukost på Anglais.
Har i dag klätt mig lite preppy och det mesta är hämtat från Burberry och toppat det med en slipover från Fred Perry.
Känner mig lite som Martina Navratilova när jag förgyller Stockholms gator.
Min lilla beundrare hör av sig titt som tätt och jag blir alldeles fnittrig så fort mobilen piper till.
Så här skrev han i morse:
Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar
Hos Dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar
Men när Du inte ser
När Du inte rör mig
Kan Du ha hittat nån annan
Säg nu hur Du ser mig
Förstår inte var han får orden ifrån. Han är sjukt intelligent och romantisk.
Men som sagt, jag håller ögonen öppna ifall någon bättre klättrar förbi mitt träd.
Nu ska jag lyssna på AA som är på P3.
En kille med härligt driv och ambition.
Küß für alle!
Bis bald!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar