fredag 8 januari 2010

Live and let die

Det finns stunder i livet som man alltid har kvar, det finns dofter och smaker som man spar.
Har i dag varit en sväng till Skogskyrkogården och funderat på livet och döden.
Blev lite skrämd över hur dålig smak många visar efter att de har gått ur tiden.
Jag har god smak som levande och tänker inte rucka på den principen bara för att jag är död.
Klasskillnaderna ska bestå även på gravplatsen, därför får inte vi med god smak snåla med pengarna när det gäller val av gravsten.
Själv tänker jag inte tulla på släktfonden när det gäller mina begravningskostnader utan det blir att sälja ut eventet till hugade spekulanter.
Skulle helst se att min sten designats av Versace eller Gucci.
De som känner sig manade att sponsra händelsen kan kontakta mig via Facebook.
I dag ska jag och min exotiska assistent Wilma skissa på nästa veckas kampanjarbete.
Vi ska mötas upp på Le Café sedan blir det After Work på Riche.
Küß küß, bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar