onsdag 30 december 2009

When the man comes around

Hej mina små lärjungar.
Lever ett hektiskt liv just nu. Är ute i vimlet men passar på att blogga när jag är hemma och pudrar nosen.
Min pårökta opiumgeisha till mor har jag inte med mig i kväll. Jag är inte sugen att ha ett drivankare i hasorna när det jagas välbeställd silverrygg.
Tidigare i dag var Les förbi och hämtade några kvarglömda effekter.
Slog mig då att han är en stilig karl med god klädsmak.
Dessvärre kan man inte säga detsamma om de så kallade modeexperterna på killtidningarna.
Varför är alltid dessa män så fasligt tunnhåriga?
Visst, de har dyra klädvanor, men de bör nog även lätta på lädret när det gäller glesbygden vid fontanellerna.
Kolla in själva och ni kommer att se ett mönster.
Les har i varje fall en riktig lejonman att kura in sig i.
I morgon blir det min lilla svarta från Versace och jag börjar bubbla strax efter 11.
Blir en härlig muf-fest för att fira in det nya året!
Küß küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar