torsdag 10 december 2009

Fuck you

Gårdagen var en ren succé.
Det hela började förträffligt när mina alliansvänner visade moral och medmänsklighet när de röstade igenom hårdare krav på sjuklingar. Är härligt att vi kan finansiera våra skattesänkningar på bekostnad av de som inte har någon klädsmak.
Någon mycket intelligent ideolog måste ha kommit på den ekvationen.
Förstår ej att dessa människor inte har lagt undan pengar, eller lättat på släktfonden, så att de kan klara lite svårare tider.
Kvällen med Mr X var en ren fröjd. Visade sig att han hade fru och barn men var redo för lite äventyr med en yngre förmåga. Har alltid önskat mig att vara någons förbjudna intimsmyckeså det passar mig som handen i handsken.
Vi avslutade kvällen med att ta in på Hotell Diplomat och jag kände mig väldigt kontinental.
I dag är det vilodag för i morgon är det sista dagen innan jullovet.
En hatare har varit framme igen:
Hej Bodil! Du blir alltid såå snygg på dina bilder. Erkänn att du retucherar dem (eller va de heter) i Photoshop! Dina lår kan inte vara så smala, det ser ju vem som helst! /Lussan
Mitt svar:
Tack lilla vän. Min lår är så smala och jag skulle aldrig förfalska originalet.
Kan det möjligen vara så att du är en jantelags-slampa som inte har lyckats kliva ur din egen fettoverall? Tro inte illa om andra bara för att du själv är en misslyckad tjej från Kramfors eller Trångsund.
Vill du ha bantningstips så kan du höra av dig. Jag kan förmedla några bra länkar.
Kram Bodil




2 kommentarer:

  1. Jag har sett dig panikäta kakor på Seven Eleven, Stureplan, en gång. Sen kastade du den tomma kakpåsen på uteliggaren utanför. Tyckte det var taskigt.

    SvaraRadera
  2. Inte retucherad, va?
    Här e bilden på Bodil före och efter att hon suttit och duttat vid datorn i timmar.
    Inte svårt att se chic ut med rätt Photoshopfilter.
    http://img222.imageshack.us/img222/8536/sanningen.jpg

    SvaraRadera