fredag 18 december 2009

Get out of my dreams (get into my car)

I natt drömde jag om ett lyckligt liv med en vacker man.
Mannen som dök upp mina drömmar var Per Schlingmann och hans vackra ansikte ramades in av en Burberryscarf som jag hade köpt till honom.
Drömmen fick mig att inse att jag nu måste hitta en rättskaffens äkta hälft som kan göra min personvalskampanj komplett.
Ska därför gå på riksdagens julpub i kväll för att om möjligt komma nära en silverrygg som tar mig och mitt politiska intresse på allvar.
Vet dock inte vad jag ska ta på mig för att utstråla medkännande konservatism och spänning på en och samma gång.
Måste ta en sväng genom min walking closet ännu en gång.
Tycker annars att det är skönt att Saabsoppan äntligen har fått sin lösning. En stor fjäder i hatten till regeringen som inte har kastat bort pengar på de sjukt dåligt klädda Trollhätteborna. Pengar som säkerligen hade hamnat i Överby eller Gällstad.
Nu måste jag skynda mig lite eftersom Fed och AA snart är här på en fördrink.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar