tisdag 15 december 2009

Last Christmas

Hatare som är fulla av hat.
Ni är lejon som aldrig får mat.
Vad får ni ut av att mobba en människa som är så mycket mer värd än er?
Ni kanske inte ser att den vackra modellen ej längre ler.
Så känner jag just nu. På mindre än en timme var tre sosse-gnomer framme och kladdade på min fina sida. Blir så äcklad av er. Det enda ni kan är att klaga på andra och dela ut bidrag till fult folk med dålig smak. Ni kan gå omkring i MQ-kläder och tro att ni är posh. Ni kommer ändå bara vara fattiga bönder från Gribbylund när vi i Alliansen har skickat er till sociala. Tro mig det kommer vi att göra! Nu ska jag träffa AA på Le Café och diskutera vad vi unga politiker kan göra mot näthat och fula människor. Min cape är från NK.
Frk Fahrman sa... Lacoste??? Hahahahahahahaha!
Blanche sa... Verkligen classy att skriva om toaletten, Bodil. Så gör ingen flicka där jag kommer ifrån (Inverness). Uppkomlingsvarning, doggy!

1 kommentar:

  1. Agnes Dürkspieler von und zu Hohenzollern aus der Waldsee mit dem arschloch15 december 2009 kl. 12:46

    Stå på sig, söta lilla fröken! Låt inte dessa smutsiga människor någonsin lägga sina av arbete nedsmutsade fingrar på Eder liljevita lekamen. Ty, det är när löskefolket tappar respekten för det ledande skiktet, som revolten är nära. Nu är det viktigt att vi håller ihop. Nu är det viktigt att vår konsumtion når hittills oanade höjder. Vi måste sätta ett avtryck! Jag föreslår att priset på hästägarjackor höjs till 15000 kronor, så inte vem som helst kan köpa dessa klassmärken. Vidare föreslår jag att plastronger höjs till åtminstone 2500 kronor så inte till och folk från Liljehomskajen har råd. Med klar och tydlig distans bygger vi ett framgångsrikt och lyckligt samhälle!

    SvaraRadera