måndag 7 december 2009

Empty rooms

Vilken helg jag har haft. Blev bjuden på ställe efter ställe och många silverryggar ville ha mitt nummer. Delade ut det till några lovande exemplar så vi får se var det slutar. I dag har jag varit lite trött vilket måste bero på något jag har ätit under helgen.
Se där nu pep det till i min handy, kanske är en beundrare…
Min kursare S-O Littorin såg jag på stan i dag. Vi snicksnackade lite om de utförsäkrade och julfirande. Han tyckte rökt ål var ett måste och att julklappar med fördel inhandlas på Svenskt Tenn. Han sa inte detta rakt ut, utan det är min tolkning av samtalet. Vi var dock rörande överens om att sjuklingar och veklingar ska få en sjusärdeles jävlig jul. De måste börja betala för sina tillkortakommanden och vanliga liv.
Förstår dock inte varför S-O har planterat en sibirsk dvärghamster under sin haka, måste vara en släng av Machiavellism eller dyslexi.
Nu ska jag läsa sms:et och skriva en önskelista.
Glöm inte att önska er något från Vickans hemligheter mädels!
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar