fredag 11 december 2009

Love to hate you

De anonyma näthatarna verkar ha fått hugg på min blogg.
Förstår inte hur människor kan vara så elaka mot en ung framgångsrik kvinna som vill dela med sig av sitt fantastiska och intressanta liv.
Se här:
Anonym sa...
Jag har sett dig panikäta kakor på Seven Eleven, Stureplan, en gång. Sen kastade du den tomma kakpåsen på uteliggaren utanför. Tyckte det var taskigt.
Som alla förstår är detta lögn och förbannad dikt. För det första köper jag bara cigaretter på Seven Eleven och jag skulle aldrig låta en uteliggare uppta min dyrbara tid.
Så det så.
Var tvungen att avbryta min semester för att sprida klarhet över detta.
Läste annars Metro i morse då deras så kallade modeexpert tipsade om diverse nyårskreationer.
Det märks att tjejen kommer från sportens värld eftersom hennes tips bäst passar på curlingsförbundets fruktstund eller på annandagsbandyn i Sandviken.
Flickan måste bli ett med bloggosfären innan hon tror sig veta något om mode.
Förstår inte upprördheten över Tiger Woods beteende. En man av hans slag måste sprida sin starka gener vidare i största möjliga grad, det förstår alla medvetna mädels.
Vore han min försörjare så skulle jag givetvis tillåta min alfa-katt att utforska andra kvinnor på savannen.
Så måste det fungera i en lycklig relation.
Nu ska jag vila lite inför kvällen.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar