torsdag 17 december 2009

Goodnight sweetheart

Sjukt skön kväll jag har haft!
Jag och Mr X flydde Stureplan efter incidenten med papi och vi kuckilurade i stället på Peppar.
Restaurangen har julpyntat sig upp över öronen så vi kände oss lite som Piff & Puff mitt i allt glitter.
Eftersom många hör av sig angående Mr X så kan jag lätta lite på förlåten angående hans identitet.
Han jobbar för närvarande som editionschef på en av kvällstidningarna och är enligt egen utsago ”väldigt duktig i sin yrkesroll”.
På det stora hela gillar jag det mesta med honom - meeeeen hans röst påminner ibland om en liten flickas. Är inget som klär en silverrygg i sina bästa år…
Att han har familj visar dock på att han är beredd att ta en del ansvar.
Hans tyska qualitätswagen är också ett stort plus!
På Peppar åt jag en jambalaya med skaldjur vilket var en höjdare, Mr X var lite mer återhållsam och testade deras hamburgare.
Efter maten föreslog han att vi skulle ta in på Amaranten, men jag valde hemmets trygga vrå i stället.
Förstår att han var sugen på efterfest tack vare min nyinköpta dress från Dior samt min Hermès-väska.
Nu blir det ett bubbelbad med en badbomb från Lush.
Bis morgens meine kleine mädels och en stor küß till Agnes Dürkspieler von und zu Hohenzollern aus der Waldsee mit dem arschloch som förstår mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar