onsdag 16 december 2009

Justified and ancient

Trots min semester så jagar jag denna vecka lite nya kontrakt.
Var i dag på Bonnier tidskrifter för att diskutera några samarbetsområden.
De ville att jag skulle bli deras nya EvS – men jag vill inte förarga min stora förebild genom att sno hennes marknad och varumärke.
Föreslog dock att jag skulle bli deras förstebloggare så vi får se var det slutar.
Annars har jag njutit av vintervädret och julhandeln.
Känns uppfriskande att svenska folket lånar pengar till jullycka och välgång.
Varför jobba ihop medel när det går att ta lån för ingen ränta alls?
Alla borde skuldsätta sig om ni frågar mig!
Skulle det bli några bekymmer med återbetalning så kan man alltid be sina föräldrar om hjälp.
Nu ska jag på Tranan, küß

1 kommentar:

  1. Tranan.. är inte det lite väl inflyttad-från-Strängnäs-jobbar-i-media-aktigt? Har du flytt Stureplan, Bodilbaby?

    SvaraRadera