tisdag 15 december 2009

Stone me into the groove

Åh, så härligt det är att vakna upp i ett Östermalm klätt i vinterskrud.
Kände mig så alert att jag drog ut på en powerwalk direkt.
Min sportig look är i dag helt signerad Lacoste.
Passerar just i detta nu Kruthuset vid vackra Djurgården, faaaaantastiskt vackert.
Dejten med Mr X var lite halvljum. Berodde nog på att vi träffade min pappa, som visade sig känna min uppvaktare.
Blev lite pinsamt faktiskt.
I kväll är det dags för vintageauktion på Lilla Bukowskis.
Har specat in mig på en liten klänning från Dior och en väska från Hermès. Pappa har gett mig lite medel så jag kan nog buda över de flesta småtjejer.
Var förresten med om en liten incident i går. Jag håller så smått på att undersöka intresset för min lägenhet och hade därför en visning i går.
Visningen var lyckad med ett tjugotal besökare, men när jag kom hem upptäckte jag något förfärligt.
Intet ont anande besökte jag ”damrummet” och såg då att nååågon hade använt vattenklosetten och lämnat bomärke i kaklet.
Ska nu kontakta stjärnmäklaren för att fråga om det är han som har stått på bromsen hemma hos mig.
Äckligt är bara förnamnet.
Bis später lieblings!

3 kommentarer:

  1. Lacoste??? Hahahahahahahaha!

    SvaraRadera
  2. Verkligen classy att skriva om toaletten, Bodil.
    Så gör ingen flicka där jag kommer ifrån (Inverness).
    Uppkomlingsvarning, doggy!

    SvaraRadera
  3. Du tror att du e så smart å att dina läsare inte fattar.
    Visning av lägenheten?! Du e pank alltså, bara att erkänna. Och din stackars pappa är väl trött på att skjuta till pengar hela tiden för att du ska leva ditt låtsas-liv.
    Välkommen till verklighetens folk, fejkare!

    SvaraRadera