tisdag 22 december 2009

Forever young

Min jul har börjat något suddigt.
Pappa har valt att lämna min mor eftersom de inte besitter samma spetskompetens.
När vi talades vid tidigare i dag så sa han några kloka ord som fick mig att tänka till.
”Att bygga en relation på sexuell trohet är som att försöka fånga en tjur med fjärilshåv”, sa far och på många sätt och vis är jag beredd att hålla med honom.
Min mamma tyckte dock att hans utsvävningar på Noppes var i det smutsigaste laget så hon valde att avsluta bankkontot.
Pappa lovade dock att min ekonomiska utveckling inte skulle påverkas av den brustna fusionen:
”Du kommer alltid vara mitt älskade lilla varumärke och det kommer inte att förändras”, sa min älskade älskade pappa.
Aldrig har någon sagt så vackra ord till mig.
Har därför intagit ett helikopterperspektiv under julstöket och det kan bli så att jag firar med far och farmor om mamma väljer att be om votering i outsourceningen.
Nu ska jag ut med mina härliga mädels och jag hoppas att jag träffar Sofi ute i julvimlet.
Küß küß

1 kommentar:

  1. du är aldrig suddig blondie! Vad ska du göra på nyår? Vad ska jag ha på mig?

    SvaraRadera