onsdag 9 december 2009

We are the world

Full fart nu inför julledigheten. För många med mig är detta sista arbetsveckan innan det är dags att ta tag i julstöket och glöggfesterna.
Om jag inte berättat det tidigare så valde jag att anställa exotiska Wilma som assistent.
Hon går som praktikant så jag betalar ingen lön – i stället blir hon rik på erfarenheter. Wilma är ett så kallat adoptivbarn och kommer från Afrika. Hon kom till Sverige när hon var 11 månader och pratar perfekt svenska. Känns viktigt att kunna hjälpa henne att komma in på den rätta sidan av samhället. Det blir min goda julgärning.
Den här veckan delar hon ut kampanjtröjor (se bilden) till vackra elever på Östra och Norra Real. Är viktigt att de ser bra ut, för jag vill inte ha några fula gnomer som bär på mitt viktiga budskap.
Tanken är att jag senare ska lansera en webbshop där jag kommer sälja kläder under mitt eget märke. Det funkade ju för boo.com så det lär nog fungera för mig också.
I kväll blir det en het dejt med mannen som hörde av sig i förrgår. Blir nog en sväng till Villa Källhagen.
Nu ska jag powerwalka sedan bär det av till Sturebadet.
Küß alla medvetna mädels

1 kommentar:

  1. Hej Bodil! Du blir alltid såå snygg på dina bilder. Erkänn att du retucherar dem (eller va de heter) i Photoshop! Dina lår kan inte vara så smala, det ser ju vem som helst! /Lussan

    SvaraRadera