söndag 13 december 2009

Sunday bloody sunday

Usch vilken helg.
På det personliga planet blev det en dikeskörning i fredags. Blev ombedd att lämna Hells Kitchen eftersom de tyckte jag var för hochnasig och överförfriskad.
Hochnasigheten kan jag inte kommentera – på grund av det är upp till betraktaren att bedöma – men överförfriskad är jag aldrig.
Följer EvS:s råd att en fin tjej aldrig är berusad och det borde personalen på HK veta vid det här laget.
De påstår också att jag varit dryg mot någon TV4-kock men det har jag inget minne av.
Dessvärre har Alliansen tappat hos väljarna och det kan falla samman med Filippas usla klädval i Aftonbladet. Kanske ville Sveriges Jackie O klä ned sig för att inte överglänsa den inrökta reportern, men det tror jag var ett ödesdigert misstag.
Följare vill ha något att sträva efter därför måste vår älskade Filippa fortsätta att hålla distans till Bingolotto-folket som avgör valet.
Nu blir det brunch med pappa på Elverket.
Küß

2 kommentarer:

  1. Fullkomlig skandalöst uppträdande på HK! Jag både såg och hörde när Ni kallade TV4-kocken för "ful uppkomling". Vidare åsåg jag även hur Ni, med alltför djup urringning, försökte fjäska åt Er en flaska champagne av bartendern. Ni kan mycket väl betala för Er. Dylikt manér går inte för sig. Skäms på sig, lilla vän.

    SvaraRadera
  2. Sluuuta tracka mig ditt fattiga sossekadaver.
    Du vet ingenting om mig och mina manér.

    SvaraRadera