måndag 19 oktober 2009

November Rain

Om ni bara visste vilken usel helg jag har haft. Fredagskalaset var fullständigt misslyckat. Debaser toaletter var inte av min värld så jag gick runt med magont hela kvällen – dels på grund av nödigheten samt av oro för att behöva uppsöka dessa svinstior.
På lördagen var det meningen att jag skulle gå ut med tjejerna men efter en grannlaga garderobs-exkursion så kom jag fram till att jag inte hade något att ha på mig. Stannade därför hemma och drack Nutrilett och tittade på "Drömkåken".
I går var jag på blog awards och fick gå hem utan pris. Gör väl egentligen inte så mycket, men det som upprör mig är att det är alldeles för mycket white trash som uppmärksammas. Trodde trots allt att det fanns lite mer klass i juryn, men det kunde jag ju glömma. Verkar som om Rusta är att föredra före Svenskt Tenn när det gäller bloggar.
Har i dag hunnit läsa SD:s utmärkta debattartikel. Tycker det är härligt att några tar bladet från munnen och säger hur det egentligen ligger till. Jimmie och hans anhang kommer att kunna flytta debatten kring osmakligt klädda invandrare en bra bit till höger. Tror att det gynnar mig och mitt parti vilket är till en stor glädje.
Nu ska jag och Diva ta en macchiato på Le Café och lägga upp veckans arbete.
Spottar mig i nävarna och känner mig laddad till tusen!
Nu ska valet vinnas – men på ett stilfullt vis.
Küß lieblings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar