fredag 16 oktober 2009

Blue suede shoes

Ska ikväll på Debaser och måste därför dressa ned mig en del. Söderfolket ser som bekant lite heroin chic ut och det ska jag försöka efterleva. Har därför varit och inhandlat ett par basketskor av märket Converse och de tillsammans med ett par stuprörsjeans ska göra min kväll fulländad.
Annars är det som vanligt mycket jobb. Jag och Diva försöker hinna med att skriva alla pressreleaser, men en del copy paste blir det trots allt.
Får som vanligt mängder av mejl, men jag är dålig på att svara på dessa.
Ska nu förbarma mig över en vilsen liten mädchen.
Hej Bodil!
Jag är en tjej på 21 som är lite blyg och känner mej ensam ibland. Jag får aldrig några som vill dejta mej! Du som alltid verkar har så många hannar omkring *tihi* hur tycker du att jag ska göra? Puss från Sophie
Mitt svar:
Hej söta Sophie!
Din fråga är väldigt svår att svara på eftersom jag inte vet hur du klär dig.
Om du vill ha en liten pluton kaxiga makaker efter dig så bör du nog lätta på förlåten vad gäller uringningen. Titta på några av vimmelsajterna så får du lite inspiration. Obs! Detta gäller bara under själva uppvakningsfasen. Du måste få silverryggen att se dig till att börja med, när han väl har gjort det förespråkar jag stil och klass. Detta kan inhandlas lättast på någon av vår stads härliga boutiquer. Med tanke på ditt språk så tar jag för givet att du inte kommer från en välbärgad familj av fin börd och därför måste du betala för stilen.
Lycka till med dejtandet söta lilla du.
Küß Bodil


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar