fredag 9 oktober 2009

Cover me

Blev en konstig dejt i går. Aktiekillen var onykter redan från starten, men inte tillräckligt full för att inte kunna köra bil. Tycker förresten att vi svenskar är alldeles för petiga vad gäller alkohol och bilkörning. En flaska chablis måste man kunna få köra på utan att drabbas av statens vrede. De bilförare som druckit öl eller Renat ska dock sättas åt ordentligt om de fastnar i polisens nät.
Hur som helst, det var en kort avstickare.
Källhagen var mysigt med öppen eld och Pimms, men därefter var det rena rama utförsåkningen.
Industrivärdenkillens kort täckte inte middagen på Edsbacka så jag fick agera räddande ängel. För mig är en sådan sak lika med utvisning så jag lär inte gå på några fler träffar med den förloraren (han har dock lovat att betala tillbaka allt).
Därefter blev det en svajig bilfärd på E4:an innan vi hamnade på Hotellet efter midnatt.
Där delade vi på en flaska champagne och efter det är det svart.
Tror att jag kan ha drabbats av någon slags influensa eftersom jag inte minns något från resten av kvällen. Vaknade 07.30 i morse med en obeskrivlig huvudvärk och samarin i mungipan. Arbetsdagen har varit effektiv, men jag mötte många konstiga blickar när jag vandrade Grev Ture gatan ned.
Har nu ätit ett par nexium och lite efedrin och snart väntar Hells Kitchen.
Älskar liiiiiiivet, känner att jag kan gå hur långt som helst.
Küüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar