tisdag 27 oktober 2009

Maple Leaves

I dag har jag rivstartat och mötte Dixie på Anglais redan vid niotiden. Har dressat mig ganska strikt eftersom jag har en del spännande affärsmöten att klara av innan arbetsdagen är över. Min korta kjol med tillhörande kavaj kommer från Prada och mascaran är från Guerlain.
De höga stövlarna är från Fendi liksom väskan.
Det är mycket Sofi i medierna nu och det tycker jag är bra. Hon känns mer storstadsäkta än många andra modebloggare som verkar vara från Eskilstuna eller Varberg. Ser verkligen fram emot att läsa hennes roman, hoppas jag kan komma över ett recensionsex…
Jag och Ludde har så smått börjat titta på ett gemensamt boende och vi är tämligen överens om läget. Mellan Karlaplan och Grev Turegatan är området vi siktar på och det får inte kosta mindre än tre miljoner. Priserna börjar äntligen normaliseras igen och vi hoppas att det inte ska bli några problem att hitta en lägenhet som passar vår stil och klass.
I kväll ska jag ta en drink på Gondolen med Leslie och JJ. Blir alltså tvungen att passera viltstängslet till snuskiga Söder igen, usch pusch.
Hoppas alla mina små söta följare har det bra, bis bald mädels.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar