onsdag 7 oktober 2009

Money money money

Tuff dag i dag. Har gått igenom papper tillsammans med min revisor. Gick väldigt bra och det enda han påpekade var att jag hade missat att betala skatt samt moms. Dessutom sa han att mina egna uttag var för stora och att jag hade en skattesmäll att vänta. Ringde då min pappa som lovade att han skulle göra en fyllnadsinbetalning och så var problemen ur världen.
Förstår faktiskt inte egna företagare som tycker att det är jobbigt och krångligt att driva sin egen firma. Kan hålla med om att moms ska avskaffas, men annars är det mesta lätt och jag älskar att göra avskrivningar.
I kväll kanske jag ska ta en drink med Les så att vi kan reda ut en del saker.
I morgon blir det en blinddate med en kille som jobbar på Industrivärden. Lär bli helt fantastiskt.
Jag älskar mitt rika liv. Küß alla mina älskade följare.
Bis später!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar