måndag 26 oktober 2009

Breakfast at Tiffanys

I dag har jag tittat djupt i koffeingrottan och mitt hjärta har fått rena hamsterrytmen.
Jag och Diva har varit på Le Café och lagt planerna för november. Det ser minst sagt intressant ut kan jag avslöja. Bland annat ska jag jobba som värdinna på ett kalas som bär kunglig glans. Ska snart prova kostymen som ska föra tankarna till Moulin Rouge. Är verkligen trendkänsligt eftersom det just nu blåser courtisanechic-vindar i modevärlden. Jag tycker att det är väldigt passande att man hyllar alla dessa starka kvinnor som väljer att bli egna företagare.
Prada, Chanel, Gucci, Gaultier och Balmain har alla visat att naken hud är höstens svarta.
Hoppas nu bara att alla landsortstjejer väljer bort Cubus och liknande för att i stället gå all in på något courtisanechic-plagg från modehusen.
Ska nu i väg på ett Muf-möte på Grodan.
Küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar