tisdag 6 oktober 2009

Let me entertain you

Hallo Mädels.
Ber om ursäkt för mitt lilla upphåll.
Jag och tjejerna bestämde oss hastigt och lustigt för att dra på en spa-helg.
I fredags flög vi till Sopot i Polen där jag, Dixie, Bimbo och Hilja fick lite tid för oss själva.
Särskilt roligt var det att Hilja kunde komma loss från sin fotboja. Hennes mamma, som bor i en våning i Älandsbro, var snäll och åkte ned till huvudstaden för att ta hand om den lille.
Hilja blomstrade väl inte direkt under helgen, men lite grönare blad fick hon nog.
Varför Polen?
Var lite som en modeexkursion i de mindre utvecklade länderna. Polska kvinnor har tidigare fått kämpa mot fattigdom och religion så därför var det roligt att se hur de utvecklat sin klädstil sedan frigörelsen från kommunismen.
Kort och gott kan jag säga att de inte har sparat på krutet.
De kanske inte hade behövt klippa låset till kyskhetsbältet på det brutala sätt som de har gjort.
Lite för vågat, men snygga skor är mitt betyg.
Resan totalt får: B B B
En annan orsak till resan var att jag inte ville stöta ihop med Les i vimlet. Tror att vi behöver vara ifrån varann ett tag nu. Vill inte att vår relation ska bli någon Hedman/Graaf-serie i tidningarna.
Bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar