tisdag 13 oktober 2009

Don´t talk just kiss

I dag har funderat kring sexköpslagens vara eller icke vara.
Min centervän tycker att det är en affärsuppgörelse som inte ska kriminaliseras på det sätt som det görs nu.
Jag är böjd att hålla med, för vuxna människor vet ju vad som är bäst för dem själva. Jag tycker dock att man bör kriminalisera sexsäljare som har gifta män som kunder – för det kan urholka vilket samhälle som helst.
Vet inte hur jag skulle reagera om min äkta man blev lurad att hoppa i säng med en prostituerad. Därför måste straffet vara stenhårt mot den som väljer att sälja sin kropp till ärbara män – eller kvinnor för den delen.
Lyckliga familjer ska inte kunna förgöras på grund av att någon egoistisk och avundsjuk h**a lockar en god försörjare till ett snedsteg.
I morse kom jag förresten inte i mina skinny fit utan fick välja en klänning från Laura Ashley i stället.
Viel spaß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar