måndag 15 februari 2010

You can leave your hat on

Är på väg hemåt efter en härlig retreat på vårt land.
Pappa och Aida har fixat hela helgen medan jag enbart har arbetat med mig själv.
Känns därför inte riktigt utvilad inför veckan utan funderar på att vara ledig måndag och tisdag.
När jag slog upp DN i morse så upptäckte jag dessvärre att några av mina älskade partivänner har anklagats för fusk med medlemsavgifter.
Seaside Schlingmann har givetvis gått ut och fördömt detta, men vi vet alla att detta inte är något uppseendeväckande utan ett bra bevis på att tillgång och efterfrågan fungerat som det ska.
Losers i Tensta har kunnat göra en sig en hacka tack vare drivna män som vill framåt och uppåt i sina liv – inget fel i detta.
Titta hur bra det politiska systemet fungerar i det vackra U S of A där köpta röster är något som är en del av demokratin. Jag hoppas att vi till slut även har detta här i Sverige.
Men jantemänniskorna är ju så jäkla avundsjuka på oss som hittar enkla vägar att ta sig till rikedom och makt.
Har även börjat prova ut hattar inför Hattparaden på Täby galopp.
Denna lilla skönhet från Chanel har jag fått efter min farmor och den kan nog passa när det är dags för hästpolo på Stäket.
Måste dock hitta en dejt i veckan så att jag har något att tala med mina väninnor om.
Küß küß

1 kommentar:

  1. har du gått in i väggen igen eller har du lagt in dig på bantningsklinik. clerasil är bra för hyn men det säljs bara på apoteket och ica, inte på NK. tänk på det, du

    SvaraRadera