tisdag 23 februari 2010

OK Computer

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge.
Skälet är att jag har varit utbränd, men börjar nu bli lite bättre.
Det hela började i fredags när jag satt och skrev uppmuntrande mejl till mina partikollegor som tvingats lämna listorna på grund av jantesveriges avundsjuka.
Var inne på mitt andra glas Shiraz när jag mer eller mindre gick i tusen bitar.
Visste inte vad jag skulle göra så det blev en snabb sväng till Hells Kitchen för att komma på bättre tankar. Den medicinen var dock inte den bästa likören utan jag mer eller mindre kollapsade när jag kom hem.
Sov nästan 24 timmar innan jag ringde pappa för att få lite sjukbidrag.
Blir nu en lugn vecka och jag kommer att jobba hemifrån.
Ska dock hålla bloggen uppdaterad vilket blir min främsta mission.
Nu blir det att googla lite kring shiraz och utbrändhet för jag tror att det kan vara några tanniner som är boven i dramat.
Kuß und bis bald

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar