tisdag 16 februari 2010

Greyhound Bus

OS-framgångarna gör mig spirituell och inspirerad.
Om alla moderater hade Kallas motor så skulle vi kunna göra Sverige till ett bättre och lyckligare samhälle för oss som har tagit en roll i etablissemanget.
Alla måste förstå att olikheter måste plockas upp till ytan för att vi med pengar och makt ska kunna öka vårt välbefinnande.
Därför är det av yttersta vikt att det blir hårdare straff för hot mot politiker.
Vi måste kunna verka ifred och utan att mötas av spott och spe av loja följare.
Tror även på återinförande av titlar och där ska vi använda Tyskland som föregångsland.
Annars full fart i dag efter två lediga dagar. Blev en på språng-lunch på Grodan Sergel med AA. Vi diskuterade det så kallade fusket i partiet och var överens om att det inte är något fusk utan kreativt kampanjarbete.
Mötte sedan Wilma på Källhagen och vi tog en brainstorm-promenad till Rosendahls.
Där delade vi på ett glas vatten och pratade om kommande kampanjer.
Skissar på en debattartikel där jag ska beskriva mitt lidande i bidragssverige.
Har blivit traumatiserad av att se människor få betalt av staten för att de inte gör ett vettigt handtag. Blir rent ut sagt äcklad av att se mina skattepengar försvinna i Lindex och Kapp-Ahls-kassaapparater.
Ska i morgon träffa min bokhållare som ska hjälpa mig planera för 2010. Vi ska bland annat titta på en alternativ ägarform som ska göra att jag inte behöver skatta så mycket.
Pappa, som utsetts till min varumärkesagent, ska så klart också vara med på mötet.
Küß küß

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar